Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с компресора на климатроника ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с компресора на климатроника ?

    Имам проблем с компресора на климатика (колата е 156 1.9 жтд 115 к.с пълен фейслифт 2005 с климатроник двузонов ) компресора се включва изглючва през около 20 - 30 секунди (нонстоп) естественно ватре не духа мн студено . Та мисълта ми е това някой има ли престава дали е от компресора или от електрониката ? За да знам на какъв майстор да я нося !

    Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

  • #2
    Не я "носи" никъде, че ще се изгърбиш .Закарай я на сервиз за хладилна и климатична техника.Тия номера ги прови, когато е ниско или много високо налягането в системата.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      проверете дали се включва перката на 1-ва степен
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        проверете дали се включва перката на 1-ва степен
        колега какво ще рече на първа степен това е климатроника с дисплеите на него и немога да го разбера коя е първа степен ? И някой знае ли какво трябва да е налягането и колко фреон трпбвада има вътре ?
        Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 18:07.

        Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

        Comment


        • #5
          Ами колега, на моята (която е абсолютно същата, само че бензинова) излезе 600 грама фреон. Подкрепям какво каза колегата по-горе. Закарай я на диагностика и допълване на климатик. Късмет.
          Alfa Romeo 156 2.0 JTS Дъ Блек Багер
          Lancia Prisma 1.6 I.E. Пепа Проклетата

          Comment


          • #6
            Моята ги правеше същите номера и след зареждане! Събра май 600 или 650 грама. Не помня точно, ама си беше пълна колкото трябва. И така, паля я и се почва едно цъкане през 20 сек. - ту вклюва, ту не! И така 1 месец, после се оправи сама, незнам от какво и как се оправи, ама вече повече от 2 мсеца не ми го е правила тоя проблем. В системата има оцветител, така че не се вижда да е изпускала фреон (ако е била претъпкана и налягането много високо). Ако е било малко налягането пък, би следвало с времето да се задълбочи проблема (ако изпуска от някъде), а той се самореши!
            Незнам дали не е нещо в електрониката или релето!
            Lancia Delta 1.6 i.e - ex
            Alfa Romeo 156 2.0 TS

            рейтинг фотографов

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
              колега какво ще рече на първа степен това е климатроника с дисплеите на него и немога да го разбера коя е първа степен ? И някой знае ли какво трябва да е налягането и колко фреон трпбвада има вътре ?
              Имам предвид перката/те на радиатора вън на мотора.
              Ако не работи, сега в тия жеги фреонът много бързо качва температура и налягане и пресостатът изключва компресора.

              Пускаш климатика и 10-ина секунди след това перките трябва да завъртят.

              Фреонът мисля е към 600г или 650, зависи от модификацията и не съм сигурен.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                На мен ми го правеше същото след дозареждане с фреон. Това е защитата на компресора от свръхналягането. След 2002г. ги дават с 500 гр. газ, а моята понеже е 07/2001 я напълнихме с 650 и се почна точно това. Когато махна 150 грама работата заспа. Другото което евнтуално може да предизвиква налягане (освен лошо охлаждане на радиатора на климатика) е задръстен влагоуловител. А по въпроса с първата скорост и при мен не работеше но с дигане на налягането подкарва 2-ра скорост, така че това не е причина. Сега вече е оправена, но повечето време работи втората.
                ----------------------
                156 SW 1.8TS 07.2001
                Fiat Tipo 1.4Mi
                ----------------------

                Comment


                • #9
                  Това спокойно може да се види с ФЕС
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщение
                    Моята ги правеше същите номера и след зареждане! Събра май 600 или 650 грама. Не помня точно, ама си беше пълна колкото трябва. И така, паля я и се почва едно цъкане през 20 сек. - ту вклюва, ту не! И така 1 месец, после се оправи сама, незнам от какво и как се оправи, ама вече повече от 2 мсеца не ми го е правила тоя проблем. В системата има оцветител, така че не се вижда да е изпускала фреон (ако е била претъпкана и налягането много високо). Ако е било малко налягането пък, би следвало с времето да се задълбочи проблема (ако изпуска от някъде), а той се самореши!
                    Незнам дали не е нещо в електрониката или релето!

                    м дам саморешил се ,като ти е изпуснал фреон от системата и грамажа поне за в момента си е дошал калкото трябва
                    Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                    Comment


                    • #11
                      До онзи ден бях със СЪЩИЯ проблем и то още щом го напълних в сервиза.. просто са ти презаредили климатика с повече фреон и затова се шашка.. + 1ва степен на вентилатора,която не работеше..не знам дали тук ще е отдачно да споделиш къде си зареждал..(стига модераторите да разрешат за да няма и други опарени..макар че се върнах при онези и съм им казал каква повредата ИМ)... а самото презареждани се получа от самата машина не е калибрирана качествено..
                      Last edited by SPEEDY-SD; d.m.y г., 00:14.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от SPEEDY-SD Покажи съобщение
                        До онзи ден бях със СЪЩИЯ проблем и то още щом го напълних в сервиза.. просто са ти презаредили климатика с повече фреон и затова се шашка.. + 1ва степен на вентилатора,която не работеше..не знам дали тук ще е отдачно да споделиш къде си зареждал..(стига модераторите да разрешат за да няма и други опарени..макар че се върнах при онези и съм им казал каква повредата ИМ)... а самото презареждани се получа от самата машина не е калибрирана качествено..
                        Точно така е. И аз имах същия проблем - включване и изключване през няколко секунди. Заради повечето фреон е.
                        От ФЛ 2002 год. фреонът е намален и вече не е 650, а по-малко (не се сещам колко точно, май 550). Това обаче не е отразено в хартиените каталози и много от сервизите пълнят повече фреон - като за 156 преди ФЛ. На мен по тая причина ми гръмна компресора преди няколко години и сменях филтър-дехидратор. На електронните каталози има забележка - от 02.2002- еди колко си мл., но на хартиените няма. Иначе компресорите на двата модела са еднакви.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          1

                          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                          Това спокойно може да се види с ФЕС
                          Колега, къде да проверя компресора с този ФЕС, кажи някой проверен сервиз...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от SPEEDY-SD Покажи съобщение
                            До онзи ден бях със СЪЩИЯ проблем и то още щом го напълних в сервиза.. просто са ти презаредили климатика с повече фреон и затова се шашка.. + 1ва степен на вентилатора,която не работеше..не знам дали тук ще е отдачно да споделиш къде си зареждал..(стига модераторите да разрешат за да няма и други опарени..макар че се върнах при онези и съм им казал каква повредата ИМ)... а самото презареждани се получа от самата машина не е калибрирана качествено..

                            Абе да се радваме че го има това "шашкане" на компресора че ако го няма ще пръска системи на поразия ако при прекаленото налягане няма какво да искл. компресора. Да за перката Колегата е мн прав онзи ден на една 156 значи докато погледна че перката не включва и докато си върна погледа на манометрите налягането беше скочило кам 34 бара... нещо защитата не сработваше. абе явно са яки системите издържат на налягане
                            Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                            Comment

                            Working...
                            X